29 Eylül 2012 Cumartesi

3. YAŞ

    Dünyaya 3 yıl önce gözlerini açan küçücük güzel oğluşumun yaş gününü kutladık...



     O badem gözler her geçen yıl daha da anlamlı bakıyor. Her geçen yıl kendi olma yolunda ilerliyor. Her geçen yıl küçücük dünyasına yeni yaşantılar ekleniyor. Yeni yaşında bu yıl hayatına giren en önemli şey anaokuluna başlaması olsa gerek. Okul maceramızdan bahsetmiştim. 


      Bu yıl da canım oğlumun doğum gününü evimizde kutladık. Arkadaşlar ve ailemizle birlikte! İşte pastamız:


    Çocuklar büyüdükçe doğum günleri de daha bi şenlikli daha bi olaylı oluyo. Oyuncak kavgaları, pasta parmaklamalar, ağlaşmalar, gülmeler, koşmalar, gelen hediyelere verilen tepki çeşitlilikleri vs...



 İşte ailemiz:


İşte arkadaşlarımız:






          Canım oğlum büyüdükçe anne olarak yapmak istediklerim, yapamadıklarım, herşeyin yolunda gidip gitmediğine dair sorgulamalarım, dünyaya getirdiğimiz güzel yavrunun yaşamını iyileştirmek adına üzerimdeki sorumluluklarım giderek artıyor. Daha önce bahsettiğim işimle ilgili durumum, Cumartesi Pazar oğlumla vakit geçirmek isterken çalışıyor olmam her geçen gün daha da  içimde sıkıntıya sebep oluyor. Bir an önce kurtulmak istiyorum. Daha fazla oğlumla vakit geçirmek istiyorum. Ben mutlu olayım ki o da mutlu olsun istiyorum. O hep gülsün istiyorum. Onu çok seviyorum..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder